NÉV | SZÉKHELY | TÉMA | TÁMOGATÁS Ft |
1. sz. Óvoda |
Szekszárd |
A külső világ tevékeny megismerésének lehetőségei az elmélet és gyakorlat oldaláról megközelítve, belső továbbképzés keretében. |
140,000 |
1. sz. Óvodai Igazgatóság Csemetekert Óvoda |
Szolnok |
A gyermekek érdeklődésén, aktív közreműködésének alapuló tanulási láncszervezés feltételrendszerének segítése, majd annak bemutatása továbbképzés céljából. |
165,000 |
9. sz. Összevont Óvoda |
Budapest |
Együttműködési program kidolgozása és működtetése a pedagógiai szakmai szolgálat fejlesztésére, eddig el nem látott területeire |
200,000 |
Algyői Óvoda |
Algyő |
A Montessori pedagógia elveinek elmélyítése: a szeretetre, megértésre, elfogadásra, megbecsülésre nevelés. |
240,000 |
Általános Iskola, Perbál |
Perbál |
A jenaplan pedagógiai modell megismertetése, intézményen belüli és intézmények közötti továbbképzések, bemutatók formájában. |
200,000 |
Általános Művelődési Központ Kikelet Óvoda |
Pocsaj |
A Lépésről-lépésre program modellintézmény szintű bemutatása az intézményben dolgozó mentor óvónők közreműködésével. |
500,000 |
Apáczai Csere János Tanítóképző Főiskola Játszó-tér Műhelye |
Győr |
A drámapedagógia elméletének és gyakorlatának minél szélesebb körben történő megismertetése |
200,000 |
B. A. Z. Megyei Drámapedagógiai és Színjátszó Műhely Egyesület |
Miskolc |
Alternatív pedagógiai gyakorlatot bemutató pedagógusképzések támogatása (drámaóratervek gyűjteményének kiadása + szakmai továbbképzés) |
150,000 |
Békés M. Képviselő-testület Ped. Int. és Tanulási Képességet Vizsgáló Szakértői és Rehab. Bizottsága |
Békéscsaba |
A Lépésről-lépésre gyermekközpontú alternatív pedagógia szakszerű megismertetése tanítókkal, alsó tagozatos munkaközösség-vezetőkkel, iskolavezetőkkel. |
200,000 |
Békés M. Képviselő-testület Ped. Int. és Tanulási Képességet Vizsgáló Szakértői és Rehab. Bizottsága |
Békéscsaba |
Az óvodai alternatív nevelési programok megvalósulásának, megismerésének elősegítése Békés megyében. |
325,000 |
Berzsenyi Dániel Tanárképző Főiskola Magyar Irodalom Tanszék |
Szombathely |
Élményközpontú irodalomtanítási program magyartanárok és leendő magyartanárok számára |
500,000 |
Budapest Főváros Önkormányzatának Gyermekotthona |
Budapest II. |
Nevelőotthonokban, speciális iskolákban, gyermekvédelmi intézményekben dolgozó pedagógusok képzésének, tréningjének folytatása. |
270,000 |
Budapesti Montessori Társaság |
Budapest |
A Montessori pedagógusképzés kiterjesztése a 12-18 éves korosztály oktatásával, nevelésével foglalkozó pedagógusukra |
300,000 |
Budapesti Montessori Társaság |
Budapest |
Tanárképző tréning kidolgozása, mely magába foglalja a Montessori pedagógiát és a multikulturális oktatás jellemzőit; tanfolyami jegyzet kidolgozása. |
200,000 |
Cigány Vezetők Szakmai Egyesülete |
Debrecen |
A roma gyermekek fejlesztésével foglalkozó óvodák szakmai munkájának összehangolása a sikeres iskolakezdés és a lemorzsolódás elkerülése érdekében. |
400,000 |
Dr. Göllner Mária Waldorf Egyesület |
Piliscsaba |
Pedagógiai Műhely folytatása és megújulása Szellemi-alkotó Műhely keretében. |
200,000 |
Dr. Krasznai Ivánné |
Paks |
Szakmai találkozók és tanfolyamok szervezésével az értékes tapasztalatok átadása. |
250,000 |
Dunakanyar Erdei Iskola Egyesület |
Visegrád |
Egy térségi hatókörű, az óvodától a gimnáziumig folyó alternatív személyiségfejlesztési oktatási-nevelési program felhasználása a pedagógusképzés gyakorlatában. |
400,000 |
Gordon Elvű Általános Iskola |
Kecskemét |
Az iskola oktatási-nevelési gyakorlatának bemutatásával, elemzésével szakmai fejlődési lehetőség biztosítása az érdeklődő oktató-nevelő közösségeknek |
100,000 |
Gödöllői Waldorf Általános Iskola és Gimnázium |
Gödöllő |
A gimnázium szaktanárai számára saját továbbképzési program megvalósítása. |
400,000 |
Hámori Waldorf Iskola |
Miksolc |
A Waldorf pedagógia bemutatása gyakorlatban szülőknek, a szakmát kezdő tanároknak; előadások tartása és rendezvények szervezése. |
400,000 |
Katica - Bóbita Összevont Óvoda |
Dunaújváros |
Az óvoda munkatársainak továbbképzése |
100,000 |
Kazinczy Ferenc Általános Iskola |
Kazincbarcika |
Szemléletváltás az alsó tagozatban. Gyermekközpontú alsó tagozat működtetése, majd felső tagozatos kollégák megnyerése a cél érdekében |
200,000 |
Kossuth utcai Óvoda |
Szentes |
Bábtanfolyam működtetése óvodapedagógusoknak. |
320,000 |
Kunhegyes Város Óvodai Intézménye |
Kunhegyes |
Az óvónők elméleti és gyakorlati munkájának segítése. |
300,000 |
Magyar Drámapedagógiai Társaság |
Budapest |
Képzett és gyakorló drámapedagógusok részére 30 órás továbbképzések indítása, szervezése. |
700,000 |
Magyar Waldorf Szövetség |
Solymár |
A Waldorf iskolákban tanító osztálytanítók és szaktanárok folyamatos szakmai továbbképzésének biztosítása |
300,000 |
Magyar Waldorf Szövetség Különóra Csoportja |
Budakalász |
Havi rendszeres továbbképzés Waldorf-pedagógusok, fejlesztő pedagógusok, általános iskolai tanítók számára. |
550,000 |
Magyarországi Young Enterprise Alapítvány |
Budapest |
Az aktív tanulási-tanítási módszer átadása tagiskolák tanárainak egy 30 órás tréning keretében. |
400,000 |
MTA Nyelvtudományi Intézete |
Budapest |
Két szimpózium megszervezése a Nyelvtan Kommunikáció Tizenéveseknek alternatív program megismertetésére. |
300,000 |
Napköziotthonos Óvoda, Bercel |
Bercel |
A megkezdett továbbképzés folytatása. Szakmai napok szervezése |
100,000 |
Napköziotthonos Óvoda, Nagykozár |
Nagykozár |
Szakavatott pszichológusok segítségének igénybevétele a Carl Rogers módszer alkalmazásához. |
120,000 |
Napköziotthonos Óvoda, Nagykozár |
Nagykozár |
A Rogers-módszer lényegének szemléltetése, elméleti és gyakorlati bemutatása. |
120,000 |
Nemzetközi Kreatív Zenepedagógiai Intézet |
Tatabánya |
Az Orff zenei nevelés lehetőségei a Nemzeti Alaptantervvel kapcsolatban I. c. zenepedagógiai módszer megismertető program megszervezése és megrendezése |
300,000 |
Nemzetközi Kreatív Zenepedagógiai Intézet |
Tatabánya |
A pedagógus személyiség fejlesztése komplex művészeti terápiai módszerrel, melyet mindennapi munkája során alkalmazni tud a gyermekekkel való foglalkozásban |
150,000 |
Nevelési Tanácsadó |
Gödöllő |
Az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése a család, a gyermek és a pedagógus számára, alternatív pedagógiai módszerekkel. |
189,000 |
Petőfi Művelődési Ház |
Jászfényszaru |
Bakancsosok VII. Tábora. Drámapedagógiai képzés, oktatás közreműködői részére ösztöndíj támogatás kérése |
150,000 |
Szabad Iskolákért Alapítvány |
Budapest |
Alternatív pedagógus-továbbképzés kurzusainak személyközpontú alternatív módszerekkel történő megvalósítása |
300,000 |
Szabad Iskolákért Alapítvány |
Budapest |
Az Alternatív Pedagógusképző Műhely speciális kurzusainak folytatása és az I. kerületi pedagógusok részére továbbképző fórum létrehozása. |
400,000 |
Szedresi Gáborné |
Ajka |
Kis lépésekkel a Waldorf-pedagógia útján című program bemutatása, ismertetése az érdeklődők számára. Továbbképzés, nemzetközi találkozón való részvétel. |
170,000 |
Takács Gábor |
Budapest |
Az Új Páholy néven működő budapesti drámapedagógiai műhely 1999/2000. évi működésének támogatása. |
255,000 |
Tankovicsné Elek Valéria |
Veszprém |
Waldorf program szerint működő óvodai csoport pedagógusainak, érdeklődő szülőknek szakmai képzés |
200,000 |
Tótszöllősyné Varga Tünde |
Budapest IV. |
A tanulási képességeket hatékonyan elősegítő mozgásfejlesztő program terjesztése, gyakorlati útmutató 3-7 éves korosztályban óvónőknek, tanítóknak. |
250,000 |
Török Sándor Waldorfpedagógiai Alapítvány |
Solymár |
Négyéves, nappali, illetve kétéves, posztgraduális nappali alternatív tanárképzés, együttműködésben a witteni Waldorfpedagógiai Intézettel |
2,200,000 |
Vas Megyei Pedagógiai Intézet |
Szombathely |
Tanfolyam indítása pedagógusoknak az autizmus okaival, kialakulásával, felismerésével és kezelésével kapcsolatos szemlélet megismertetésére és elsajátítására. |
330,000 |
Veszprémi Egyetem Pedagógia-Pszichológia Tanszék |
Veszprém |
Az individuálpszichológiai pedagógusképzés elmélete és gyakorlata - 300 órás posztgraduális képzési program. |
600,000 |