Mi a teendő a támogatás elnyerése esetén?
Amennyiben a programot elbíráló kuratórium a pályázónak
támogatást ítél meg, az Alapítvány szerződést köt vele. Ez tartalmazza, hogy a benyújtott pályázat alapján milyen
célra mekkora támogatást kapott, és hogy az Alapítvány a támogatást milyen
formában fogja juttatni a szerződésben megjelölt intézménynek/személynek.
Az Alapítvány által nyújtandó támogatásról szóló szerződést
először a pályázó kapja meg elfogadásra, melyet aláírásával (szervezetnél
cégszerű aláírásával) kell igazolnia. Bizonyos adatokat a szerződésben a
pályázónak kell megadnia (pl.: bankszámlaadatok, egyes pályázatoknál a
pénzben nyújtott támogatás megosztását a költségekre és az ösztöndíjakra). A
pályázónak az általa aláírt és a szükséges adatokkal kiegészített szerződés
összes példányát az esetlegesen kért kiegészítő iratokkal együtt postafordultával vissza kell
küldenie az Alapítvány címére.
Amennyiben az
Alapítvány által kiküldött szerződésre az ott
megjelölt határidőn belül nem érkezik válasz, úgy tekintjük, hogy a pályázó az Alapítvány támogatásával nem
kíván élni, és töröljük a neki nyújtott adományt.
Az Alapítványhoz beérkezett szerződéseket ellenőrizzük, majd az
így elfogadott szerződéseket az Alapítvány
igazgatója is aláírja. A szerződés ettől az
időponttól kezdve lép hatályba, erről a pályázót a szerződés hatályba lépett
példányának visszaküldésével értesítjük.
A pályázónak a szerződés szerint járó juttatások folyósítása ekkor
kezdődhet meg. Amennyiben a szerződéssel kapcsolatos iratok hiányosak, nem a
pályázatnak megfelelő adatokat tartalmazzák, a pályázó javításra visszakapja a
programvezetőtől a szerződéseket. Amíg a hatályba lépett (azaz az Alapítvány
igazgatója által is aláírt) szerződést a pályázó kézhez nem kapta, addig -
támogatásban részesített
pályázat esetén - a programvezetőnél kell érdeklődnie arról, hogy miként áll az
ügye.
A
pályázattal kapcsolatos első kifizetések
a szerződés hatályba lépését követő 20 napon belül kezdődnek el. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a támogatás
összegét bankszámlára utaljuk, lakcímre nem.
Kérjük,
hogy az előzőekben megadott feldolgozási idő miatt csak akkor érdeklődjenek a
kifizetésekről, ha a hatályba lépett szerződés kézhezvételét követő 30 napon belül sem kapták meg az első
esedékes kifizetésüket.